Thursday, September 17, 2015

Sissejuhatuseks...

Suvi möödus kui lennates...
Nüüd on läinud ka juba pool septembritki...
Kõik, kõik on uus septembrikuus...
Alustasin taas 1. klassiga (kui oma koolitee ka kokku loen, siis on see mul juba viies kord esimesse klassi astuda ;))
Üleminek on suhteliselt keeruline. Olen siiani igat hommikut alustanud jutuga, mis peab laual olema, milline eesti keele, matemaatika või loodusõpetuse asi. Õpime Lotte õppekomplekti abil, mis on minu enda jaoks samuti uus ja huvitav.
Uued õpilased pole väga digiosavad. Eilses arvutitunnis näiteks kulus 15 minutit, et arvuti tööle saada, sisselogida ja vajalik programm lahti võtta. Täna on meil koolis digipäev, see tähendab, et lapsed õpivad kodus arvuti abil, õpetajad on digiülesanded kas e-kooli või blogisse pannud. Näen ühe võimalusena, et pean alustama arvutialaseid koolitusi lapsevanemtele, sest nemad on samuti vähem digiosavad.
Ülikooliõpingutes algas teine ehk viimane aasta. Üle finišijoone lubatakse ainult koos valmisoleva magistritöö ja uute teadmistega haridustehnoloogia vallas. Hirm on, kui päris aus olla, siis suur hirm, kuidas töö kirjutamine, palgatöö, õpingud, isiklike laste kasvatamine ja õpetamine ning koduelu ühildada. Paratamatult ei saa kõike ideaalselt teha....
Optimism peab siiski säilima...
Alustasin ka uut blogi. Klassiblogid on mul olnud ajast-aega Bloggeris. Eelmisel aastal proovisin minu jaoks uut keskkonda- Wordpressi (üks õige haridustehnoloog peab olema ju koguaeg liikumises, uue ja põneva otsinguil). No ei saanud armsaks mulle see Wordpress...
Kõigile kaasõppuritele soovin positiivset ellusuhtumist ja rahulikku närvi!
Pildi aadress: http://www.funniestmemes.com/funny-memes-learning-from-the-master/

No comments:

Post a Comment